Sayfalar

19 Haziran 2011 Pazar

Lara Tv 18


laratv
"Reha ve onun yapamadıklarım, hala içimde söyleyemediklerim ukdedir My muaftır. Daha sonra kanal Reha'ya, program yapmayı ben ve Erman de programın" Bana tasfiye için çok kırdı. Yönetiminde Broken Kanaltürk. Futbol 25-30 yıl bu iki adam ne verdi, çünkü tasfiye edilmiştir. Pazartesi ve Cumartesi programları elendi - çıkmak pazar bırakarak. Ve daha en azından olaylar beş haftadan program yanlış Reha Muhtar oldu burada daha fazla bizden gelecek, belki de başarısız yaptığınız gibi. Bu bizi rahatsız, ben, kendim için konuşmak kırdı. Bu yüzden çırak olay gitti. Kanal Kırık, Reha'ya işedi. "

"REHA futbol anlamıyor" Lara tv

Hokkabaz ve Reha'nın her tarafı! Reha haber walker. Reha değil bir futbol adamı ve futbol bilmez. Ama iki aslan göre terbiye kadar var ise "ne olur. Yaşlı aslan kolunu, bacağını ısırdılar. Ancak, yine iki eski sirk aslan sahibi, kendi kafes, tamer sözde aslan veya kaplan çalışmaya devam diğer aslanlar koydu. Bu çok kızdırdı aslan hem de. diğer bir deyişle, eski yaralı aslan. Sen en yaralısından aslan korkulan, biliyorum.

1 yorum:

  1. nefis azgun dul bayanları çok severim5065327038murat ist

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sohbet Odası